Saturday, December 6, 2008

” LAMPU HIJAU ”

08 oktober 08

Dah 2 hari lak saya tak tulis diari. Takde masa. Sekarang saya dah dapat lapu hijau dari semua family syaa berkenaan dengan pengajian saya di luar negara. Sebelum ni mama tidak benarkan saya belajar jauh2 tapi sekarang dia jugak dah bagi lampu hijau. Erm apa yang saya patut buat sekarang saya harus mengambil balik semua tajaan saya selama ni yang saya pernah tolak.

Tapi yang pasti kalau ye pun saya amik balik semua tu. Belum tentu lagi akan ada peluang. Tau2 ar kan, beribu2 pelajar apply MARA nie, bukan semua layak.

Urm menyesal pulak ari tu. Nasib jer lah pemergian kawan saya ke UK yang menyedarkan saya semua ne betapa pentingnya akademik dan betepa bodohnya saya menolak semua tu.

Kalau lah ari tu saya tak tolak sekarang ni dah masuk bulan ke5 saya di sana. Sekarang nie, bila saya balik KK, saya rasa pelik sangat sebab kalau di KL saya dah dapat keja dengan bayaran yang lumayan dalam bidang arkitek dan modeling, tapi sekarang ni tak macam dulu. Dah pun susah dapat keje sini. Huh..tekanan.

No comments:

My Exclusive Diari