Saturday, December 6, 2008

29 september 2008 04:20 am

- Now I’m at Seremban already. And today is my last day here(semenanjung). Tomorrow my flight 6.45pm KLIA to KKIA.

- I feel very tired now, but I don’t know y I can’t sleep. And my flu makin teruk lagi. I Hate sick.

- Maybe after wake-up, I need to prepare all my baggage, clean my brother house, and wash my cloth and everything.

- Siott betul lah kalau dapat sakit, menyebabkan saya tak senang tidur dan buat kerja.

- I going to KL CENTRAL just now buy the KLIA express,shit man so expensive.

- Sekarang tengah menghitung jam tuk balik sabah..yeah…tak sabar nie.

- Good bye semenanjung especially KL haha…

- Sekarang ni saya tengah membiasakan diri saya untuk merancang segala sesuatu yang saya akan buat selepas ini.. dari semasa ke semasa.

- After going back, I got a lot of planning for my self.

- So plan saya nie tak ganggu orang lain and tak menyusahkan orang lain..so saya tak suka apa yang saya buat selepas nie ada campur tangan orang lain. I never give excuse to you.. I tell u early.

- Erm I will sure my self, before my years 23 I will go to overseas. Maybe not the same place before this. Other places.

- And I need to change a lot my self.

- Tak seharusnya saya terus menerus disakiti orang,, disakiti perempuan,, disakiti kawan,, and semua orang.

- Walaupun semua tu terjadi, mulai sekarang saya tak kan layan semua tu. Saya akan jaga diri saya seorang jer.. tak perlu take care tentang orang lain.

- Apa yang diorang nak cakap lantak korang ar…

- Tadi sebelum balik..kesian lak tengok kuarga angkat saya. Macam sedih jer Mom member tu..bila dia peluk syaa sangat kuat. Nasib baik ar dia tak nangis macam tahun lepas.. DushhHH!!!!!

EHH! U ALL YANG BACA BLOG SAYA NIE, KALAU ADA DIANTARA MEREKA YANG SUKA TENTANG FASHION, ENTERTAINMENT, FRIENDSHIP, AND MODELING,, ADD MY YM. casey_ppd@yahoo.ca. BOLEH GAK KONGSI SEMUA TU..TAK JUGAK LAH SAYA SORANG2 SINI UPGRADE DRESING.HEHE……

  • kadang kala terfikir jugak lebih baik jangan ada kawan kan.. I mean bekawan yang layan biasa2 jer macam nak tak nak layan. Ah.!!! Maybe ini jalan yang terbaik. Sebab kalau ada kawan yang rapat pun, masih jugak ada perasaan takut kene tikam dari belakang or boring ker, ape ker nak bekawan lagi. Kalau kawan yang biasa2 jer pun lagi ar teruk..menyakitkan hati.
  • Mungkin Helmi kawan baik saya terakhir. Kalau terjadi jugak macam sebelum nie. Dah tak nak cari kawan baik lagi. Dah Fed-up dah……MUAK.
  • Baik jalankan hidup sorang2 tanpa ada orang yang rapat dengan kita kan..kan..kan..!!!!
  • Erm k ar.. Ngantuk dah nie. Nuan nak tindo udah orang iban cakap. Aramaitiiee!!!

No comments:

My Exclusive Diari