Saturday, December 6, 2008

“ Kuala Lumpur International Airport “

30 SEPTEMBER 2008


Hari ni saya akan balik ke kampung halaman di Kota Kinabalu sabah.. Happynya. Tapi disebalik Happy tu masih ada tekanan. Kalau saya balik ke KK beerti saya meninggalkan impian saya di KL yang saya kejar selama ni untuk menjadi model. Walaupun minat saya dalam bidang nie baru ja, tapi disebabkan saya dah diberikan peluang oleh agency modeling d KL untuk join dan megembangkan bakat saya, tapi minat syaa semakin bertambah. Lebih2 lagi bertambah jugak kawan2 sya yang satu kepala dengan saya yg juga meminati entertainment. Tapi kalau saya tak balik ke KK, syaa akn terus rasa kehilangan kawan baik saya Helmi. Memang sunyi bla takde kawan. Kawan lain2 tu mmg ada tapi saya tak perlukan mereka yang lebih banyak menyusahkan berbandingkan menyenangkan. Sabar jar nie!!!!!
Entah lah setiap apa yang kita buat mesti ada penghalangnya.. ada alasan tersendiri. Bertolak dari seremban ke KL CENTRAL jam 12pm. Bla dah sampai KL CENTRAL, ternampak lagi tempat saya lepak dengan Helmi. Tension sangat. Btl2 tension!!! Bukan tension apa, tapi kenangan. Di KLIA sempat jugak chat dengan Helmi kejap. Bateri Leptop pun dah nak abis. Tapi cukuplah, besyukur gak dpat chat. Sok hari raya dah. Entah meriah ka tak raya di Sabah nie. Tunggu dan lihat jer lah.
Flight jam 6.45 petang, terpaksa transit kat labuan lagi 45 minit. Then baru ke KK. Lambat siot nak sampai. Dah pun boring kat dalam tu..dari 6.45 sampai di KK jam 10.30 malam.huh

No comments:

My Exclusive Diari