Saturday, December 6, 2008

26september 2008

Buat masa nie semuanya baik jer.. takde masalah.. takde nak pikirkan siapa2 kecuali ingat kawan saya lagi... Saya rasa macam nak balik KK cepat2 lah. Malas nak tinggal di semenanjung lagi. Nothing special without my fren.

God please forgive me with all my mistake.

Berilah hambamu nie ketenangan….

27 september 2008

Haloo..

Erm mungkin ini lah yang terakhir buat saya untuk memikirkan semua perkara yang mambuat kan saya sedih sentiasa..

Entahlah kenapa hari nie saya happy sangat..

Mungkin pagi tadi sedih lagi lah sebb ingat kawan saya..

Tapi dah call dia dah.. so hilang semua sedih bila dengar suara kawan yang saya rindu.

Saya dah dapat rasakan kemeriahan sambutan Hari Raya..even syaa tak celebrate, tapi meriah. Bila kawan2 saya dari sabah semua dah tunggu kepulangan syaa..

Haha

Siap plan lagi nak kuar ramai2... rindu pulak kat diorng bila time2 macam nie..tau2 lah time sekolah menengah lagi satu kepala semua…hehe… Balik jer takda rrest lahnie..

Asik jalan jer.

Ramai kawan sy yang dah balik sabah awal2 lagi..hehe.. nasib jer lah sy balik malam raya..sebb mula2 ingat nak balik time raya ke2.. tapi kontrak modeling saya sini saya dah tamatkan..yeahhhhhhhhhh….raya datang lagi..bestnyer..

Gerenti kecoh sabah nanti kalau kami dah kumpul semua… Raya ke2 dan ke3 semua ajak g umah.. hari nie jer 6 orng call saya..bagus lah hilang jugak lah tekanan nie..

Sebb baru jer semlaam saya rasa kawan2 saya sini ni semua tak guna..menyampah..

So harap2 bila balik sabah semua tu hilang lagi..takde yang sebaik bila kita di negeri sendri.. kawan dari sekolah menengah lagi gempak..

Tapi macam mana pun kawan saya yang teratas dalam hati sekarang ialah Helmi..

I promise takkan lupakan semua nie..takda yang mampu ubah kedudukan dia dalam dri saya…

This is my promises

Esok balik seremban dah..sekarang ni kat genting..ilangkan tekanan..dah ok dah ne..

Tinggal packing barang lagi dan menghitung hari nak balik..yahoooooo….tak sabar..nak jumpa anak buah kesayangan..nak jumpa my lovely mom n family..also my sabahan friend…

Alamak banyak yang diorang kirim saya tak dapat belikan.. takda masa nak turun KL..tgk ar kalau nak g KLIA nanti..kalau ada barang yang OK..saya beli ar..

Kalau takde, apa leh buat….sori lah bha...

Semalam saya rasa kawan saya semua yang ada sini nie macam taik jer...geram kin sakit ati... sekarang saya dapat bezakan mana KAWAN dan mana LAWAN..

Saya tak perlukan kawan yang tak guna..geram..menyakitkan ati adalah.... so start from now..saya tak nak layan kawan yang macam tu lagi..buat deee jer nanti.memang lah sebelum nie syaa dah cakap, saya belajar mengharagai kawna yang ada di depan mata saya.Tapi kalau kawan tu baik ok lah..saya akan buat.tapi kalau dah tak baik..buat apa nak layan...Kalau kawan tu macam HELMI saya akan respect,,akan hormat. I love my friend whos love me...

This is me..kalau syaa kene tikam oleh kawan dari belakang..kene cakap yang bukan2...

Kawan baik pun boleh jadi MUSUH… Dushhhhh!!!

Sekarang nie saya kene bersyukur sebab saya mempunyai kawan baik (HELMI)

*semoaga hari2 yang akan dtang lebih baik dari hari2 sebelum nie*

Sempena menyambut kedatangan syawal yang tak lama lagi.. i wanna wish all my muslim friend sabah/sarawak also semenanjung SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN…

To my lovely friend Helmi at UK..selamat hari raya mie..mintta maaf k kalau aku dah wat slah dengan kau..Thankz also bcoz being my bestfriend..

Walo pun kita jauh tapi yang penting sma2 jaga friendship nie..sana jangan sedih2 tau… melalui friendship kita nie lah aku banyak belajar erti persahabatan..dan melalui nie jugak lah aku dpat bezakan siapa kawan aku dan siapa lawan aku..

Ko lah kawan aku and mereka lah lawan aku.....

SELAMAT HARI RAYA.....

No comments:

My Exclusive Diari