Saturday, December 6, 2008

07 November 2008

SUKAcita & DUKAcita

Sekarang ni saya tidak lagi mempunyai apa2 lagi. Saya tidak lagi mahu aktif dalam modeling nie. Entah lah saya masih lagi mahu keja bhaagian nie tapi pilihan di sabah nie tidak lah sehebat macam di KL. Kalau ada baru lah saya mahu join.

Hehehhe..

Wah sekarang ni syaa dpaat balik semua apa yang syaa mahu oh..dan sekarang ni syaa ada tujuan dan plan apa yang saya mahu buat. Wah sekarang c Luther sudah tercapai impian dia bha mau dikenali orang ramai. Itu lah plan kami sama2 tapi dia dapat duluan bha, malas sa nie alalalaa... tapi sa ada kenalan untuk cari publisiti. Disebabkan dia baru jak tubuhkan kumpulan dia ni dengan abang2 dia lain c LOTTER AF3.. so diorang perlu cari publisiti untuk naikkan kumpualn diorang. Wah macam best jak kan, saya ni seorang yang tidak tetap pendirian nie. Apa yang saya pernah buang saya mahu amik balik dalam kerjaya saya. Lepas saya give up dalam nyanyian nie saya macam mahu kembalik semula. Tapi susah jugak mahu tembusi pasaran sekarang ni dengan banyak lagi penyanyi baru dan kumpulan baru di dalam seni suara nei. Tapi semoga diorang semua adik beradik success lah… happy jugak mom and dad dia.

No comments:

My Exclusive Diari