Saturday, December 6, 2008

03 september 2008

“ SORRY MY BESTFRIEND HELMI TAK DAPAT CALL “

Hari nie hari ke2 saya keluar bila dah sampai di KK nie. Banyak jugaklah perubahan yang saya nampak dari segi pembangunan sini. Tepi tidak lah banyak sangat. Hari nie saya, pija, medo, asnita, rahman, soehartono, hasnirah, asnita dan bird pedi umah c rahman open house.haha..siot tul ingatkan dekat lah umah dia sekali tengok macam ujung dunia pulak... dah pun panas..jauh lagi tu!!

And after that kitorang g 1borneo yang kononnya baru siap. Erm besar jugaklah. tapi mungkin saya dah biasa d KL terutama d 1 utama, so nampak biasa jer lah. Tpi ok lah kan untuk di sabah nie jugak. Hahhaa…

Lama gak lah saya disini. Tapi boring jugak saya rasa nie. Sekarang saya dah tak keja, rasa pelik jugaklah dan tak biasa kalau tak de duit. Arghhh ni nak cari keja cepat2 nie. Mungkin sok saya g daftar nama saya di Fairiz Modeling KK nie, rasa takut still ada walau dah biasa modeling kat KL. Tapi normal lah kalau perasaan macam tu sebab nak masuk agensi baru.

Selain tu saya terserempak jugak dengan orang2 friendster . macam ley dan Neo. malu ar jumpa2 orang nie. Haha…siot tul..

HUhhhh…pas nie di fikiran saya mau kerja jer nie.. sekarang pun susah tuk saya buka emel dan friendster. Tak bleh hiduplah kalau takde internet nie.. macam tak sempurna pulak kehidupan saya hari2..

Lagi2 saya tak dapat chat dan tanya kabar dengan kawan baik saya Helmi. Saya rindu sangat dengan dia.. sekarang ni nak call pun duit cukup2 jer. Tapi saya tidak pernah lupakan dia walau sehari pun. Ini jujur dari saya tak pernah lupakan kawan saya tu. Entahlah sekarang ni, kalau saya takde kawan pun atau Gf pun, yang penting saya still ada kawan baik. Cukup sudah bagi saya ada Helmi sebagai tempat saya ceritakan semua masalah saya. Tapi sekarang ni dia di UK dah, nak call pun kalau sya beli id talk RM 50. tak sampai sejam dah habis dah.huhu..germ sangat…

Tapi mie, ko percaya jer yang aku tidak pernah lupakan kawan aku. Lebih2 lagi kawan terbaik bagi aku. Wlaau jauh pun asal ingatan masi tertumpu pada friendship kita nie, jarak bukan jadi penghalang untuk semua ni untuk meneruskan friendship. Ko tunggu jer aku g sana. Tapi itu lah yang cofirm kalau aku g pun tak tau lagi dapat sama universiti dengan kau ke tak. Tapi daripada aku di Malaysia ko lak di UK, tak kisah lah kalau aku di sana pun tapi lain Universiti mesti boleh jumpa.

Sekarang ni tak best pula takde kawan baik nie. Mungkin nilah kawan terbaik aku yang terakhir. Cukuplah kawan biasa jer yang lain2 tu.

Tuhan engkau berikan aku kekuatan lepas nie untuk menghadapi segalanya dalam kehidupan seharian.

No comments:

My Exclusive Diari