Saturday, December 6, 2008

25 september 08

Erm iari hari ie saya tulis dalam Tren semasa dalam perjalanan ke kuala kubu bharu tempat keluarga angkat saya sebelum saya blaik ke Kota Kinabalu sabah isnin nie.

Erm harap2 bila saya datang sana boleh memberikan saya keceriaan saya yang selama nie yang

hilang sejak beberapa hari nie setelah ditinggalkan kawan..

25 september 2008

Night – Malam ni dah sampai kat Genting dah...erm dapat jugak hirup udara segar. Bedmood saya beberapa hari nie pun dah pulih sedikit bila saya dah boleh mula balas semua msg2 yang sampai. Sebelum ni saya langsung tak hiraukan semua msg2 orng bagi..ada yang kene marah lagi..

Soryy semua..

Sampai jerk at genting kelihatan keluarga angkat saya semua happy. Siap jemput saya lagi..kalau sorang takpe..ni satu kuarga g amik saya d stesen. Rasa jugak dihargai dan disayangi.

Malam ni jugak time kami kuar g makan, sy try jugak ar hantar msg dengan Helmi nak tgk berapa mahal krdt kene potong kalau bagi msg dari Malaysia ke No. UK..

Erm mahal jugak lah, tapi tuk kawan saya tak kisah arr… yang penting kami tidak lost contact. ERM sayang sangat kat kawan saya tu..

Entah ar kenapa..mungkin serasi bila bekawan..senang jer bila ingat friendship kami nie..

Owh my God..what happen ????

Balik dari makan jer.. disebbkan lama tak buka fster n YM.. buat muka tebal ar g pinjam internt kuarga angkt saya.. then waktu tu helmi jugak on9.so we chat ar…

Erm banyak ar yang diborakkan.Best…ilang sunyi saya…Banyak makna setiap Ym dari dia.. tapi betul kan..dah saya cakap sebelum ni sana pagi sini pulak malam dah

Sana awal sehari...

(haaa siap kira lagi tau berapa beza jam)

Tapi kenapa lah Helmi cakap sesuatu yang buat syaa serba salah. Saya tak nak buatkan dia rasa tersindir ke,,rendah diri ke disebabkan saya. Saya tidak akan benarkan semua tu. Sy akan jaga hati kawan saya tu. Em,,,Dia cakap tentang dia tak pandai dresing bebanding kawan saya dalam modeling nie.. Erm saya bekawan dengan dia bukan atas dasar dressing..tapi bekawan dengan hati ikhlas. Macam mana saya cuba elakkan rindu dengan kawan saya itu pun tetap tak boleh.So bagi saya kalau dah macam tu..itu lah jodoh dalam berkawan. Selesa bekawan dengan dia..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Terlebih sudah…!!!!!!! Memang banyak orang yang saya kenal yang hebat2 dalam pelbagai bidang..dalam modeling..nyanyian.yang cantik2 n hensem2...yang dah pun Glam..tapi saya tidak perlu semua tu..tak suka.. sebb semua tu tidak akan berkekalan kalau kita bekawan dengan orang yang smart je tapi tak ikhlas.. So, saya lebih suka kawan yang sederhana macam Helmi….

SO HELMI,,INGAT SELALU AKU BERKAWAN DENGAN KAU SEBAB IKHLAS,.BUKAN SEBAB LAIN.KALAU KO LAH KAWAN BAIK AKU..TATZ MEAN..U ARE PERFECT FOR ME…kalau ko kekurangan,,aku pun kekurangan..ko susah aku pn susah..ko senang aku senang my bestfriend. Alwez thinking bout that k…

Hari Raya tak lama lagi… cian c Helmi beraya tanpa family d UK tu.. jangan sedih tau Mie.

Malam nie jugak saya dah update and publickan Blog saya.

Klaau u all nak tau tentang saya and tau aktiviti seharian dan Luahan Diari saya..pegi jer layari

My blogspot: www://jovialmie.blogspot.com

My Friendster: casey_ppd@yahoo.ca & jovial88@yahoo.ca

MACAM-MACAM ADA……

tApi Bukan sEmua Bolh BaCA Diari Saya TaW..Hanya Yang Dapat Jemputan Eksklusif JeR..hehe..joke

Story bout me n my GF….Kenapa lah buat saya macam nie.. saya tak tau langsung apa salah saya..saya tak buat apa2 pun.

Lepas tu seblm ni cakap yang bukan2 pasal saya..tuduh bukan2,,,, pas tu bagi msg dengan saya” I love u so much”…..tidak dapat lupakan saya.. yang mana satu nie benar..

Ok fine kalau gitu

Tapi kalau saya tanya smthing jwb lah..

Kalau setakat cakap jak..semua pun boleh cakap macam tu…belambak orng bagi sy msg macam tu d fs/HP..

Entah lah..kalau tak nak bagi tau apa sebb…saya buat andaian saya sendiri..sama ada dia marah saya sebb nampak komen2 orang d fster saya yang over2..atau marah saya tak msg dia hari2..

Saya tak msg pun..tapi saya ada call kan setiap hari..nak apa lagi… Huh susah nak paham ar. Saya disini setia,,jujur dengan dia,,tak buat hal pun,,tak layan pompuan pun sembarangan..saya tau ada batas..kalau saya dah serah hati saya dengan dia secara jujur. Apa lagi nak ragu2. jadi sama maksud jugak lah kan saya sini bertepuk sebelah tangan kalau dia ragu.Plizz, saya tak suka menyakiti hati pompuan, so jangan paksa sa ilang semua nie. Saya tak suka. Kalau betul2 saya nie beban, ok bagi tau…saya akan terima semua keputusan.. kalau tak sanggup buat keputusan pun..saya akan pergi walopun sakit..

Ni bukan atas dasar merajuk atau simpati.. tapi nie jujur. Takkan saya tunggu macam orang bodoh. Saya pun ada hak memilih..so im so sorry kalau ada terkasar dalam diari saya nie.. i,m very2 tired..plizzz jangan seksa saya lagi...!!! plizzzz…!!!

Macam takde makna kan ada GF pun kalau kita dah ikhlas tapi kena anggap penipu.. huh..bagus saya bekawan ja tak jugak banyak masalah..tak payah cari GF..

Biar semua jodoh datang sendiri tanpa paksaan.. Lagi tak pening2.. Sekarang saya nak urus diri saya sndri..takda masa nak pikir orang yang menyakiti hati kita...

( Nah kan terlebih sudah sia nie,,atukkoii ) sepa suruh buat sia jadi emosi....

Ok nak tido dah,,dah 2.17 pagi nie.

Nite..

Tata..

Nite u all

No comments:

My Exclusive Diari