Saturday, December 6, 2008


8 Vovember 08
“ MALANG “
Hari ni kuar jap dengan sumpits gi makan..got a lot of happen in our friendship. Huh. Tapi semua tu tidak lah memberikan kesan yang mendalam pada diri saya sendiri. Bagaimana pun saya harus lah belajar untuk hidup sendiri dan tidak menyusah kan kawan. Nanti makin saya berkawan dengan orang2 macam ni makin bertambah semua tekanan saya. So biar sakit sekarang asalkan jangan sakit pas nie. Sandi beb!!!
Lepas jak balik ke ummah adik c Lotter AF3 msg saya. Dia g tau saya supaya dengar lagu single terbaru diorang. Sekarang ni c loter bukan lagi penyanyi solo tapi sebuah band. Band yang diangotai oleh adik beradik dia yang lain. Best jugak nampak. Dioarng 3 orang. Macam KRU pulak. Harap2 diorang akan berjaya seperti KRU. Hahaha. Sambil chat tu sempat lagi minta kirim gambar. Dan inilah gambar terbaru c Luther adik kepada Lotter. Memang banyak sekla perubahan dia sekarang nie berbanding 4 tahun kami kenal dulu. Semoga kamu semua success lah kio. Hehehe..

No comments:

My Exclusive Diari