Wednesday, December 24, 2008

Merry Christmas...

haloo merry Xmas semua..
erm happy pula Xmas tahun nie..
sebab banyak benda yang saya alami..
dan sebelum ni saya didalam satu masalah..dan dalam kurungan masalah dan tekanan. Tapi itu semua saya anggap sebagai satu dugaan dalam kehidupan saya. Saya seharusnya bersyukur..kalau ada orang yang teringin menjatuhkan saya dan menyakitkan hati saya. Dan dalam masa yang sama..doa2 saya telah dijawab oleh Tuhan. Tuhan Yesus memang baik..Dia tidak pernha meninggalkan anak2 dia sendirian..tidak kira di dalam masalah atau pun sebaliknya. Saat ada orang menyakitkan hati saya..pada waktu ini lah juga Tuhan menjawab doa saya iaitu memberikan seorang kawan yang ikhlas. Mungkin itulah hadiah saya sempena Xmas tahun ni (2008)..
Tuhan memberikan seorang kawan yang sangat baik yang sering memberikan saya kekuatan di saat saya jatuh. Kawan yang saya maksudkan iaitu wowe..walaupun kami jauh..tapi melalui calling dan chat lah merapatkan kami. dan sering bertanyakan masalah yang kami boleh tolong doakan antara satu sama yang lain.hehehe..thankz wowe call saya malam christmas tu ah...
habis juga krdt ko kan..
nanti saya lagi call ko ah..
TQ banyak2....

1 comment:

"OTUNG" said...

merry belated christmas Jov...;)